środa, 5 grudnia 2012

Bransoletka z powieściami J.R.R.Tolkiena



Przedstawiam moją pierwszą książeczkową bransoletke! Od dawna chciałam zabrać się za miniaturowe książki i oto są! Na pierwszy ogień poszła Tolkienowska seria Władca Pierścieni wraz z Hobbitem. Akurat jestem w trakcie czytania tych powieści wiec bransoletke wykonałam z wielką przyjemnością. Planuje już bransoletke z moim kochanym Harrym Potterem oraz Igrzyskami Śmierci.


Książeczki mają około 2cm a cała bransoletka 18cm










I jak Wam się podoba?

10 komentarzy:

  1. Masz świetne pomysły. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny i oryginalny pomysł z tymi książkami;) I bardzo fajny nowy wygląd bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł! :D
    i ładnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chcę takie bransoletki :3

    OdpowiedzUsuń
  5. A będa jeszcze jakieś z Władcy ??:3
    Wgl to są cudne boskie i wgl chce je ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz napisać na mojego maila, a ja zrobie specialnie dla Ciebie :)

      Usuń
  6. A będą jeszcze jakieś z Władcy?? :3
    Wgl wszystkie są cudowne, boskie i śliczne ^^

    OdpowiedzUsuń